Tarieven 2

Tarieven 4
Tarieven 5
Tarieven 6

Kinderdagverblijf Road2School streeft ernaar om de beste zorg te bieden voor een laag tarief. De kosten worden per maand berekend. U kunt ook een proefbereking maken voor uwzelf. De kosten bij de kinderdagopvang zijn afhankelijk van de hoeveelheid uren en dagen dat uw kind komt. Daarbij wordt rekening gehouden met de toeslagen die u kunt krijgen. Zoals uw kinderopvangtoeslag of PGB/ZIN.

Het kinderopvang tarief van Road2School voor dit jaar is €10,25

De kinderopvang is elke maandag tot en met vrijdag geopend vanaf 07:00 in de ochtend tot 18:00 in de avond.

Tarieven

BSO(Buitenschoolse opvang)

Het uurtarief van de buitenschoolse opvang voor dit jaar is €9,12. Dit is inclusief eten en drinken.

VSO(Voorschoolse opvang)

Het huidig tarief voor de VSO is momenteel 9,12

Dit is inclusief eten en drinken plus brengen naar uw kind zijn/haar school.

Informatiepagina

Informatiepagina informatie

Tarieven 7

Losse vakantie opvang BSO

Tarieven 8

In de vakantie periode kunnen wij een speciaal pakket aanbieden. Hierin bieden wij een losse vakantieopvang pakket aan waarbij wij leuke activiteiten aanbieden voor de gehele dag. Alleen als het kind niet in de normale BSO zit, kan er gekozen worden voor losse vakantie opvang.

Het tarief van losse vakantie opvang is 9,50

Tarieven 9