Crèche in Den Haag

Road2School

Kleinschalige crèche in Den Haag

Creche 2

Op zoek naar een leuke en kleinschalige crèche in Den Haag? Dan heten wij u graag welkom bij Road2School. Wij zijn naast een crèche ook een kinderopvang en BSO in Den Haag. Ons uitgangspunt is dat ieder kind uniek en belangrijk is. Elk kind krijgt bij ons de juiste aandacht en begeleiding. Bij Road2School doen we ons best om kinderen zoveel mogelijk vaardigheden aan te leren. We doen dit door middel van een beloningssysteem en een positieve benadering. De groepen bij ons zijn altijd klein, zodat uw kind altijd individuele aandacht krijgt. Bovendien zijn onze medewerkers allemaal ontzettend gepassioneerd om met kinderen te werken

De voordelen van onze créche in Den Haag

Tarieven per uur
zo betaalt u nooit te veel
Door kleine groepen krijgt elk kind persoonlijke aandacht
Geschoolde pedagogische medewerkers
Korte wachtlijsten op beide locaties in Den Haag

Peuteropvang, buitenschoolse opvang en kinderdagverblijf in Den Haag

U vraagt zich misschien af wat het verschil is tussen een kinderopvang en een crèche in Den Haag? Bij Road2School maakt het niet uit of u nu op zoek bent naar een kinderopvang, BSO of crèche, kinderen van bijna alle leeftijden kunnen bij ons terecht. Uw kinderen kunnen bij ons terecht in drie groepen: KDV De Rups voor kinderen van 0 tot 2 jaar, KDV De Vlinder voor kinderen van 2 tot 5 jaar en bij BSO De Uil voor kinderen van 4 tot 13 jaar. Kinderen zijn voor langere periode welkom, bijvoorbeeld wanneer de basisschool nog iets te vroeg komt voor een kind van 4. Dan kunt u er als ouder voor kiezen om nog één jaar te overbruggen op de crèche in Den Haag van Road2School.

Creche 3

Wat kost een crèche in Den Haag?

Bij Road2School streven we ernaar om de beste zorg te bieden tegen een laag tarief. Wij hanteren daarom een uurtarief in plaats van een dagtarief. Dat betekent dat u alleen betaalt voor de uren dat uw kind bij ons aanwezig is, waardoor u nooit te veel betaalt. Het uurtarief voor de crèche in Den Haag is €10,25, inclusief eten en drinken. Het uurtarief voor de BSO is €9,12, inclusief eten en drinken. Ontvangt u peuteropvangtoeslag? Ook dan kunt u bij ons terecht. Bekijk onze tarieven en wat de kinderopvangtoeslag hieraan verandert.

Ruimte voor ontwikkeling

Creche 2

Als kind zich moet kunnen ontwikkelen. Het kind en zijn of haar ontwikkelingen staan daarom altijd centraal. Hoe doen wij dit? Wij passen onze begeleiding aan aan uw kind. Door te werken in kleine groepen krijgen alle kinderen zo veel mogelijk aandacht. Zo is er ook veel ruimte om uw kind te stimuleren waar zij goed in zijn. Wij zijn pas blij als uw kind met een lach naar huis gaat!

Spelen en leren tegelijkertijd

Jonge kinderen leren veel door nieuwe dingen te ontdekken en te spelen met leeftijdsgenoten. Wij organiseren daarom veel spelactiviteiten op ons kinderdagverblijf in Den Haag. Zo doen we aan spelletjes, knutselen, muziek maken, tekenen en verven. Maar we hebben ook oog voor taal, emotionele ontwikkeling en sportactiviteiten. Hierbij houden we rekening met de individuele ontwikkeling van het kind en passen de activiteiten hierop aan. Ieder kind ontwikkelt zich namelijk op een eigen tempo.

Veilig en vertrouwde crèche in Den Haag

Creche 2

Wij begrijpen dat veiligheid en vertrouwen erg belangrijk zijn wanneer u uw kind wilt aanmelden bij een crèche in Den Haag. Daarom zorgen wij altijd voor een veilige en hygiënische omgeving waarin uw kind zich onbezorgd kan ontwikkelen. Daarnaast werken wij enkel met ervaren en gecertificeerde professionals die het welzijn van uw kind op de eerste plaats zetten. Al onze crèche locaties in Den Haag staan bovendien in het Landelijk Register Kinderdagopvang, wat betekent dat deze zijn goedgekeurd volgens de eisen van de GGD. Uw kind is bij ons in goede handen.

Enthousiast en gezellig team

Creche 2

Ons team bestaat uit enthousiaste en gedreven zorgmedewerkers die allemaal ervaren zijn in het werken met kinderen. Wij bieden leerzame activiteiten aan op onze crèche voor een dag vol spel en plezier. Ook wanneer uw kind extra aandacht nodig heeft, bent u van harte welkom bij onze crèche in Den Haag. Bekijk hier wat wij doen om uw kind met een glimlach naar huis te laten gaan. Kom gerust eens lang en ontdek wat onze crèche voor u en uw kind kan betekenen.

Creche 7

Geïnteresseerd?

Neem contact op met uw crèche in Den Haag

Creche 2

Bent u op zoek naar een crèche in Den Haag voor uw kind(eren)? Road2School heeft geen wachtrij en is dé plek waar uw kind kan spelen, leren en ontdekken. Twijfelt u nog? Meld u dan aan voor een rondleiding of kennismakingsgesprek. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op.

Wat zijn de voordelen van het kiezen voor een crèche in Den Haag?

In Den Haag biedt een crèche een stimulerende omgeving waar kinderen zich kunnen ontwikkelen. Professionele zorg en educatie bevorderen sociale interactie, taalontwikkeling en een gezonde groei.

Hoe kies ik de juiste crèche voor mijn kind in Den Haag?

Voordat u een crèche kiest, overweeg factoren zoals locatie, faciliteiten, personeel-kind ratio en pedagogisch beleid. Bezoek de crèche, stel vragen en bekijk de sfeer om een weloverwogen beslissing te nemen.

Wat zijn de gangbare openingstijden van crèches in Den Haag?

De openingstijden variëren, maar veel crèches in Den Haag bieden flexibele uren om aan de behoeften van werkende ouders te voldoen. Vaak zijn ze geopend van vroeg in de ochtend tot in de namiddag.

Zijn er financiële ondersteuningsmogelijkheden voor crèche in Den Haag?

Ja, er zijn verschillende financiële ondersteuningsmogelijkheden beschikbaar, zoals kinderopvangtoeslag. Het is raadzaam om bij de Belastingdienst na te gaan welke regelingen van toepassing zijn op uw situatie.

Voor vragen, bel gerust!

Vacatures