Peuteropvang in Den Haag

Road2School

Unieke peuteropvang in Den Haag

Peuteropvang Den Haag 2

Als u op zoek bent naar een peuteropvang in Den Haag, dan is Road2School de ideale keuze. Wij bieden een unieke peuteropvang in Den Haag waar uw kind centraal staat. Onze voorzieningen gaan verder dan alleen opvang; we streven ernaar om het opgroeien van uw kind zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit omvat onder andere aandacht voor emotionele ontwikkeling, het stimuleren van zelfredzaamheid, het hanteren van een beloningssysteem en het aanbieden van diverse activiteiten. Bovendien leren de kinderen bij ons om te spelen en om te gaan met andere kinderen, waarbij emoties openlijk worden besproken om zo de sociale vaardigheden te ontwikkelen. Naast peuteropvang bieden wij ook buitenschoolse opvang (BSO) aan.

De voordelen van onze peuteropvang

Tarieven per uur
zo betaalt u nooit te veel
Door kleine groepen krijgt elk kind persoonlijke aandacht
Korte wachtlijsten op beide locaties in Den Haag
Geschoolde pedagogische medewerkers

Ruimte voor creativiteit

In onze peuteropvang in Den Haag krijgen kinderen volop de kans om zich op verschillende vlakken te ontwikkelen. We dagen hen uit om de Nederlandse taal te leren en maken gebruik van diverse methodes zoals "Puk", "Knoop het goed in je oren" en de "speelpleziermethodiek". Via deze methodes worden kinderen gestimuleerd om spelenderwijs de taal te ontdekken en te leren, bijvoorbeeld door middel van interactieve spellen. Bovendien wordt er veel voorgelezen door onze medewerkers, waarbij kinderen helemaal opgaan in het verhaal en tegelijkertijd leren om te luisteren.

KDV Den Haag

Team van pedagogische medewerkers

Peuteropvang Den Haag 2

Bij ons werkt een team van ervaren pedagogische medewerkers die zich inzetten voor het welzijn en de ontwikkeling van uw kind. Vanaf het eerste moment dat uw kind bij ons binnenstapt, zorgen onze medewerkers voor een warm welkom en een veilige omgeving. Naast het bieden van zorg en ondersteuning, stimuleren zij ook de ontwikkeling van de kinderen op verschillende gebieden. Een voorbeeld hiervan is ons beloningssysteem, waarbij kinderen worden aangemoedigd om goed gedrag te vertonen, anderen te helpen en complimenten te geven. Dit systeem draagt bij aan een positieve leeromgeving waarin elk kind wordt gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen.

Een dag op de peuteropvang in Den Haag

Peuteropvang Den Haag 2

De dag begint vroeg met het ontvangen van de kinderen. Zodra alle kinderen aanwezig zijn, bespreken we gezamenlijk het dagprogramma. Op de peuteropvang in Den Haag worden diverse activiteiten aangeboden waar de kinderen van kunnen genieten, zoals spelletjes, knutselprojecten, sport en andere leuke bezigheden die passen bij hun interesses. Tussen de activiteiten door is er ook ruimte voor ontspanning en vrije tijd, waarin de kinderen zelf kunnen kiezen hoe ze hun tijd willen besteden. Hierbij streven we naar een goede balans tussen geplande activiteiten en vrije speeltijd.

Peuteropvang Den Haag 5

Genieten van haar creativiteit

Wat is beter een kinderdagverblijf of peuterspeelzaal?

De keuze tussen een kinderdagverblijf en een peuterspeelzaal in Den Haag kan een uitdaging zijn voor ouders. Beide opties bieden voordelen en het is belangrijk om te begrijpen wat het beste aansluit bij de behoeften van uw kind en uw gezinssituatie. Een kinderdagverblijf biedt vaak langere opvangtijden en meer structuur, terwijl een peuterspeelzaal zich meer richt op spelen en ontdekken in een kortere periode. Factoren zoals leeftijd van het kind, beschikbaarheid van opvang en persoonlijke voorkeuren spelen een rol bij deze beslissing. Als u advies nodig heeft over wat het beste past bij uw behoeften, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Kosten peuterspeelzaal in Den Haag

De tarieven van onze peuterspeelzaal zijn afhankelijk van het aantal uren en dagen dat uw kind bij ons komt. Voor het jaar 2022 is ons tarief vastgesteld op €8,50 per uur. Het is mogelijk om kinderopvangtoeslag of PGB/ZIN aan te vragen voor deze kosten. Onze peuterspeelzaal is geopend op alle werkdagen van 07:00 uur 's ochtends tot 18:00 uur 's avonds. Kinderen vanaf 2 jaar zijn welkom bij onze peuterspeelzaal in Den Haag. Is uw kind binnenkort twee jaar oud? Dan kunt u hem of haar alvast bij ons aanmelden.

Verken al onze locaties in Den Haag

We hebben een breed scala aan locaties die voldoen aan uw behoeften en die van uw kind. Als uw kind de peuterleeftijd ontgroeid is en u andere mogelijkheden wilt verkennen, kunt u kiezen voor onze BSO's, geschikt voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Onze BSO-locatie De Haaien biedt een diversiteit aan activiteiten met een focus op beweging. Met zowel een buitenplein als een sportveld biedt deze locatie volop ruimte voor actief plezier. Als u de voorkeur geeft aan natuuractiviteiten, muziek, toneel en dans voor uw kind op de BSO, dan is locatie De Vlinder een uitstekende keuze.

Inschrijven peuterspeelzaal Den Haag

Bent u nieuwsgierig naar onze peuteropvang in Den Haag voor uw kind? Road2School biedt u de mogelijkheid om direct een afspraak te maken voor een rondleiding. Tijdens deze rondleiding kunt u van dichtbij ervaren hoe wij te werk gaan. Onze professionele medewerkers heten u natuurlijk van harte welkom en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.