Peuteropvang in Den Haag

Road2School

Peuteropvang Den Haag 2

Bent u op zoek naar een peuteropvang in Den Haag? Dan moet u bij Road2School zijn. Wij zijn een peuteropvang in Den Haag waar uw kind centraal staat. Wij bieden verschillende extra’s, om het opgroeien van uw kind zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hierbij kunt u denken aan emotionele ontwikkeling, zelfredzaamheid, een beloningssysteem en diverse activiteiten. Tevens leert uw kind om te spelen met andere kinderen, waarbij emoties worden besproken zodat uw kind hiermee leert om te gaan. Naast de peuteropvang bieden wij ook BSO.

Unieke peuteropvang in Den Haag

• Ieder kind is uniek en belangrijk;
  • Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid;
  • Kleine groepen;
  • Geschoolde pedagogische medewerkers;
  • Kinderen leren voorschoolse vaardigheden;
  • Langdurig verblijf mogelijk.

U kunt uw kind direct aanmelden via onze website. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op zodat u een rondleiding kunt krijgen en we alles met u kunnen bespreken.

Ruimte voor creativiteit

In onze peuteropvang in Den Haag krijgen de kinderen de ruimte om zich te ontwikkelen op verschillende vlakken. Zo worden de kinderen uitgedaagd om de Nederlandse taal te leren en wordt er gewerkt met verschillende methodes. De methodes waar wij mee werken zijn onder andere ''Puk'', ''Knoop het goed in je oren'' en ''speelpleziermethodiek''. De kinderen worden hiermee gestimuleerd om taal te leren om een speelse manier, door middel van het spelen van allerlei spellen. Ook wordt er veel voorgelezen door onze medewerkers. De kinderen gaan helemaal op in het verhaal en leren daarmee te luisteren.

Ieder kind is uniek en belangrijk
Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid
Kleine groepen

Team van pedagogische medewerkers

Wij weren altijd met een beloningsysteem. Dit begint al vanaf het moment dat uw kind voor het eerst bij ons naar binnen stapt. Hij of zij krijgt dan een potje dat ze zelf mogen versieren. Met dit potje kunnen de kinderen kralen verdienen, bijvoorbeeld wanneer het kind iets goed doet, een ander helpt of iemand een compliment geeft. Aan het einde van de week worden de kralen geteld, waarna het kind een beloning mag kiezen.

Kosten peuterspeelzaal in Den Haag

De kosten van onze peuterspeelzaal zijn afhankelijk van hoeveel uur en dagen uw kind naar ons toe komt. Over het algemeen is ons tarief voor 2022 vastgesteld op €8,50. Hiervoor kunt u kinderopvangtoeslag of PGB/ZIN krijgen. Onze opvang is elke werkdag van 07:00 uur ’s ochtends tot 18:00 uur ’s avonds geopend. Wij zijn een peuterspeelzaal in Den Haag vanaf 2 jaar. Wordt uw kind binnenkort twee? Dan kunt u hem of haar alvast bij ons aanmelden.

Peuteropvang Den Haag 3

Inschrijven peuterspeelzaal Den Haag

Peuteropvang Den Haag 2

Ziet u het zitten om uw kind op een verantwoorde manier met leeftijdsgenoten te laten spelen? U kunt dan direct uw kind inschrijven voor onze peuteropvang in Den Haag. Dit doet u gewoon via onze website, waarna wij een rondleiding met u inplannen. Neem gerust contact op door te bellen naar 0707370817, of via het contactformulier.

Peuteropvang Den Haag 5

Geïnteresseerd?

Peuteropvang Den Haag 2

Ben je geïnteresseerd in een van onze kinderopvang vacatures in Den Haag? Waar wacht je dan nog op? Stuur je CV en motivatiebrief naar info@road2school.nl. Heb je vragen over de vacature pedagogisch medewerker? Neem dan gerust contact met ons op, via de mail of telefonisch.

Voor vragen, bel gerust!