KDV De Guppies 2

KDV in Den Haag “De Guppies”

KDV De Guppies 3

KDV in Den Haag “De Guppies”

KDV De Guppies 4
KDV De Guppies 5
KDV De Guppies 6

Zoekt u een leuke gezellige en leerzame KDV voor u baby/dreumes? Maak dan kennis met Road2School locatie de Kootwijkstraat. Sinds april hebben wij een nieuwe groep geopend speciaal voor de allerkleinste onder ons. De guppie's daar zijn alle baby's en dreumesen welkom!

Wij zijn een kinderdagverblijf dat wat extra’s biedt. We willen op een speelse en leuke manier de taalspraak/taalbegrip ontwikkelen, maar ook de cognitieve, motorische ontwikkeling, zelfredzaamheid ect.

Elke week komt onze muziekleraar bij ons op de groep en kunnen de kinderen genieten van de muziek, fijn met een muziekinstrument of dansen op de grond. Daarnaast krijgen ze ook gymles één keer per week van een professionele gymleraar. Samen spelen terwijl je beweegt!

Het doel

Het doel van ons team dat bestaat uit geschoolde pedagogische medewerkers? Is ervoor om te zorgen dat uw kind(eren) een leuke tijd bij ons heeft en met een grote glimlach op zijn of haar gezicht weer naar huis gaat. Bij ons hoeft uw kind zich zeker niet te vervelen, allesbehalve zelfs! En op een speelse manier vaardigheden aanleren, dat is toch een fijne manier?

Staat dit ook bij u hoog in het vaandel, schrijf uw kind(eren) in bij onze KDV groep “De Guppies” of neem contact met ons op. Wij geven graag meer informatie tijdens een telefoongesprek of tijdens een rondleiding. U bent altijd welkom, neem gerust uw kind(eren) mee om zo de beste eerste indruk te krijgen.

Dagprogramma

KDV De Guppies 7