Road2School

BSO in Den Haag

BSO Den Haag 2

Op zoek naar een buitenschoolse opvang in Den Haag waar uw kind niet alleen een leuke tijd heeft, maar zich ook verder ontwikkelt? Maak kennis met een naschoolse opvang die wat extra’s biedt. Denk hierbij aan sociaal-emotionele ontwikkeling, zelfredzaamheid, talloze leuke en leerzame activiteiten en huiswerkbegeleiding. Bij onze BSO in Den Haag staat uw kind centraal en leert hij of zij omgaan en spelen met andere kinderen van dezelfde leeftijd.

Wilt u uw kind of kinderen inschrijven? Dit kan direct via de onderstaande knop. We vertellen tijdens een rondleiding graag meer over de mogelijkheden.

De voordelen van onze BSO in Den Haag

Tarieven per uur
zo betaalt u nooit te veel
Door kleine groepen krijgt elk kind persoonlijke aandacht
Korte wachtlijsten op beide locaties in Den Haag
Geschoolde pedagogische medewerkers

Persoonlijke aandacht en begeleiding

Bij onze buitenschoolse opvang in Den Haag hechten we veel waarde aan persoonlijke aandacht en begeleiding voor elk kind. We begrijpen dat ieder kind uniek is en een eigen tempo en interesses heeft. Daarom werken onze ervaren medewerkers nauw samen met ouders en scholen om een op maat gemaakt plan te ontwikkelen dat aansluit bij de individuele behoeften en doelen van elk kind. Door regelmatige observaties en gesprekken met ouders kunnen we de ontwikkeling van uw kind op de voet volgen en aanpassen waar nodig. Dit zorgt ervoor dat elk kind niet alleen plezier heeft, maar ook optimaal kan groeien en leren in een ondersteunende en liefdevolle omgeving.

Een veilige en betrouwbare omgeving

Veiligheid staat bij ons voorop. Onze ruimtes zijn speciaal ingericht om een veilige en stimulerende omgeving te bieden. Ons deskundige en toegewijde team zorgt ervoor dat elk kind de aandacht en zorg krijgt die ze verdienen. Onze medewerkers zijn getraind en gecertificeerd volgens de hoogste standaarden.

Sociaal emotionele ontwikkeling en zelfredzaamheid

BBij onze BSO-locaties in Den Haag, De Uil en De Haaien, staat sociaal-emotionele ontwikkeling hoog in het vaandel. Natuurlijk wordt hier op school al veel aandacht aan besteed, maar ook voor en na schooltijd is deze ontwikkeling belangrijk. Bij buitenschoolse opvang De Uil leren kinderen hoe ze met elkaar moeten omgaan, hoe ze moeten overleggen over wat er gespeeld wordt, en hoe ze samen kunnen spelen. Daarnaast richten we ons op de zelfredzaamheid van de kinderen. Ze leren bijvoorbeeld zelf hun cracker of boterham klaar te maken, de tafel te dekken en deze na het eten weer af te ruimen.

BSO Den Haag 3

BSO Den Haag 4

Lekker bewegen!

Onze werkwijze

BSO Den Haag 2

Bij onze naschoolse opvang staat het kind centraal en hoeft zich na schooltijd zeker niet te vervelen. De meeste kinderen worden op hun school opgehaald en naar de groep gebracht. Een aantal kinderen wordt door een taxi gebracht. Wanneer de meeste kinderen binnen zijn, start het programma.

Dagprogramma

Het dagprogramma biedt een gestructureerde en stimulerende omgeving waarin kinderen kunnen spelen, leren en groeien. Van sociaal spel tot educatieve uitdagingen, ons programma is ontworpen om de ontwikkeling van elk kind te ondersteunen en te bevorderen.

Maandag
  • 15.20 Aankomst
  • 15.30 Snack
  • 16.00 Vrij spelen
  • 16.30 groeps activiteit
  • 17.00 Buiten spelen ( als het weer het toelaat )
  • 18.00 Naar huis

BSO Den Haag 6
BSO Den Haag 7

Huiswerkbegeleiding

Het is ook van belang dat het schoolwerk op orde komt. Daarom leert uw kind om huiswerk te maken of te leren voor een toets. Indien nodig kunnen de pedagogisch medewerkers passende ondersteuning bieden.

Beloningssysteem

Er wordt gewerkt met een beloningssysteem waarbij kinderen kralen verdienen voor hun eigen versierde potje. Op deze manier wordt goed gedrag beloond en gestimuleerd, en krijgen kinderen de kans om verantwoordelijkheid en zelfstandigheid te ontwikkelen.

Diverse activiteiten

Naast de gestructureerde activiteiten biedt de opvang ook een scala aan diverse activiteiten, waaronder groeps- en schoolreisjes, voorlezen, spelletjes, tekenen en knutselen. Dit zorgt voor een gevarieerd en boeiend programma waarbij elk kind zijn of haar interesse kan ontdekken en ontwikkelen.

Wat zijn de kosten van een BSO in Den Haag?

BSO Den Haag 2

Bij onze naschoolse opvang streven we ernaar om onze diensten toegankelijk en betaalbaar te maken voor alle gezinnen. Voor een overzicht kunt u onze tarievenpagina bekijken. We hanteren verschillende tarieven die aansluiten bij diverse behoeften. Voor BSO en VSO bedraagt het tarief €9,12 per uur, inclusief eten en drinken. Voor kinderopvang is het tarief €10,25 per uur. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over de kosten en betalingsmogelijkheden.

Voorschoolse en naschoolse opvang in Den Haag

Als BSO in Den Haag kunt u bij ons terecht voor voorschoolse en naschoolse opvang. Onze locatie op de Van Swindenstraat beschikt over VSO De Uil, waar wij uw kinderen graag ontvangen tot elke nieuwe schooldag begint. Dit is met name ideaal wanneer u vroeg moet vertrekken en niet in de gelegenheid bent om uw kind naar school te brengen. Bij de voorschoolse opvang hebben kinderen de mogelijkheid om rustig de dag te beginnen met een activiteit naar keuze en ervaart u als ouder ook minder stress, zodat u met een vertrouwd gevoel naar uw werk kunt gaan.

Waarom kiezen voor onze BSO in Den Haag?

• Ieder kind is uniek en belangrijk
  • Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid
  • Kleine groepen
  • Een hecht team