BSO De Uil 2

BSO de Uil in Den Haag

BSO De Uil 3
BSO De Uil 4

Heeft u een overvolle agenda en zou u graag zien dat uw kind de kans krijgt om samen met andere kinderen plezier te hebben en nieuwe ervaringen op te doen? Dan is een buitenschoolse opvang (BSO) een slimme keuze. Hier kunnen kinderen van verschillende leeftijden voor, tijdens en na school terecht. Met hun ervaring en deskundigheid zorgen de pedagogische medewerkers ervoor dat uw kind zich optimaal kan ontwikkelen in een veilige en stimulerende omgeving.

Neem gerust contact op voor meer informatie of het inplannen van een rondleiding. Wij kijken uit naar het maken van mooie herinneringen met uw kind.

Persoonlijke aandacht en begeleiding

Op de BSO in Den Haag staat persoonlijke aandacht centraal voor ieder kind. De ervaren medewerkers zorgen ervoor dat alle kinderen optimaal worden begeleid en de juiste ondersteuning krijgen. Dit komt doordat er in kleine en hechte groepen wordt gewerkt zodat elk kind zich gezien en gehoord voelt. De medewerkers kunnen op deze manier ook de groep goed overzien en individuele behoeften herkennen. Ze weten precies wat elk kind nodig heeft en kunnen hierop anticiperen in hun begeleiding.

Comfortabele en veilige omgeving

Een veilige en betrokken omgeving creëren staat bij een BSO centraal en dit gaat hand in hand met het stimuleren van de ontwikkeling van de kinderen. Het is voor ons belangrijk om een warme en geruststellende plek te bieden waar kinderen zich volledig op hun gemak kunnen voelen. Bovendien besteden we veel aandacht aan de inrichting en treffen we gepaste veiligheidsmaatregelen, zodat u met vol vertrouwen uw kind bij ons kunt achterlaten.

Ieder kind is uniek en belangrijk
Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid
Kleine groepen
Salaris conform CAO
Een hecht team
minimaal 20 en maximaal 36 uur per week

Op welke tijden kan ik terecht bij de BSO in Den Haag?

BSO De Uil 5
BSO De Uil 6
BSO De Uil 7

Bij de BSO is uw kind welkom tijdens reguliere schooltijden, voor en na school, en tijdens vakanties en vrije dagen. De openingstijden van de BSO tijdens schooldagen zijn vanaf 15:00 uur tot 18:30 uur (in overleg tot 19:00). Tijdens de vakantie/studiedagen is de BSO van 08:00 uur tot 18:00 uur geopend. Onze medewerkers streven ernaar om aan diverse behoeften en drukke schema's van ouders te voldoen. Dit creëert een veilige en ondersteunende omgeving waarin uw kind zich altijd prettig voelt. Hier krijgen ze de kans om lekker te spelen, leren en sociale vaardigheden te ontwikkelen.

Waarom kiezen voor BSO de Uil?

• Ieder kind is uniek en belangrijk
  • Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid
  • Kleine groepen
  • Salaris conform CAO
  • Een hecht team
  • Minimaal 20 en maximaal 36 uur per week

Hoe ziet een dag op de BSO eruit?

BSO De Uil 4

De dag begint vroeg met het ontvangen van de kinderen. Zodra alle kinderen aanwezig zijn, bespreken we gezamenlijk het dagprogramma. Op de BSO worden diverse activiteiten aangeboden voor de kinderen om van te genieten. Denk hierbij aan spelletjes, knutselprojecten, sport en andere leuke bezigheden die passen bij de interesses van de kinderen. Tussen de activiteiten door is er ook ruimte voor ontspanning en vrije tijd, waarin de kinderen zelf kunnen kiezen hoe ze hun tijd willen besteden. Hierbij streven we ernaar een goede balans te vinden tussen geplande activiteiten en vrije speeltijd.

BSO De Uil 9

Plan direct een rondleiding in

Bent u nieuwsgierig naar de buitenschoolse opvang voor uw kind? We bieden u de mogelijkheid om direct een afspraak te maken voor een rondleiding. Tijdens deze rondleiding kunt u van dichtbij ervaren hoe wij te werk gaan. Onze professionele medewerkers heten u natuurlijk van harte welkom en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden. Wilt u zich inschrijven? Dat kan eenvoudig via ons contactformulier. Voor extra informatie kunt u ons ook telefonisch bereiken op het nummer 070 7370817 of stuur een e-mail naar info@road2school.nl.

Gewenste opvang(Vereist)

Verken al onze locaties in Den Haag

We bieden natuurlijk nog meer diverse locaties die voldoen aan uw wensen en de behoeften van uw kind. De BSO locatie de Haaien biedt een scala aan activiteiten waarbij beweging centraal staat. Ze hebben zowel een buitenplein als een sportveld. Verkiest u toch liever dat uw kind uitgedaagd wordt met natuuractiviteiten, muziek, toneel en dans op de BSO? Dan is locatie de Vlinder een uitstekende keuze.

Bent u geïnteresseerd in onze BSO de Uil in Den Haag? Maar overweegt u toch liever te kiezen voor voorschoolse opvang? Dat behoort ook tot de mogelijkheden. Naast onze BSO en VSO locaties bieden wij ook kinderdagverblijven aan zoals De Rups en De Vlinder. Hier worden kinderen spelenderwijs voorbereid op de kleuterklas.

Wat is VSO De Uil?

VSO De Uil is een voorschoolse opvanglocatie in Nederland. Het is onderdeel van Kinderdagverblijf Road2School en staat voor u klaar wanneer u het ’s ochtends niet redt om uw kind naar school te brengen.

Welke activiteiten worden aangeboden bij VSO De Uil?

Bij VSO De Uil worden diverse activiteiten aangeboden, zoals knutselen, spelletjes spelen en buiten spelen.

Kan ik mijn kind aanmelden voor VSO de Uil?

Ja, u kunt uw kind aanmelden voor VSO de Uil. Meld nu uw kind aan via ons inschrijvingsformulier.

Wat is het verschil tussen kinderopvang en voorschool?

Kinderopvang omvat de zorg en opvoeding van kinderen van 0-12 jaar gedurende de dag, terwijl de VSO zich volledig richt op de opvang van de kinderen vòòr ze naar school gebracht worden. Road2School zorgt ervoor dat uw kind veilig en op tijd naar school gebracht wordt.