KDV De Zeepaardjes 2

KDV De Zeepaardjes 4
KDV De Zeepaardjes 5
KDV De Zeepaardjes 6

KDV in Den Haag “De Zeepaardjes” Ben u op zoek naar een Kinderopvang voor uw baby/dreumes of peuter in Den Haag. Maak kennis met het KDV van Road2School op Locatie Kootwijk. Wij hebben in oktober 2022 de deuren van deze nieuwe locatie van Road2School geopend. De groep is een verticale groep en biedt opvang voor kinderen tussen de 0-4 jaar, met uitloop naar 5 jaar. Ook deze locatie is weer en KDV die wat extra’s biedt en waar wij open staan voor alle kinderen.

Zoals op een speelse manier de taalbegrip/taalspraak ontwikkeling stimuleren, maar ook de cognitieve, motorische ontwikkeling en zelfredzaamheid ect. Op de groep bieden wij middels een vaste dag structuur een leuk en dynamisch dagprogramma aan, dat toegankelijk is voor alle leeftijden. Wij doen op de groep veel activiteiten gezamenlijk met de gehele groep, zodat de jongeren kinderen kunnen leren van wat de oudere kinderen die meestal al meer vaardigheden beheersen.

Echter zijn er gedurende de dag ook momenten dat wij de groep opdelen in kleinere groepjes. Tijdens de activiteiten de wij dan aanbieden gaat het groepje kinderen samen met een medewerker aan de slag om vaardigheden te oefenen op het niveau waar het kind op dat moment in zit. Hierdoor kunnen wij er zorg voor dragen dat alle kinderen voldoende aandacht krijgen op het ontwikkelingsniveau waar ze op dat moment in zitten. Daarnaast bieden wij op “De Zeepaardjes” nog veel meer. Wij streven ervaar om elke week de kinderen baby/peutergym aan te bieden. Ook mogen de kinderen genieten van muziek, heerlijk met een muziekinstrument in de hand of heerlijk dansen op de grond. Het doel van ons team dat bestaat uit geschoolde pedagogische medewerkers, is ervoor te zorgen dat uw kind(eren) een leuke tijd bij ons heeft en met een grote glimlach op zijn of haar gezicht weer naar huis gaat. Bij ons hoeft uw kind zich zeker niet te vervelen, allesbehalve zelfs! En op een speelse manier vaardigheden aanleren, dat is toch een fijne manier? Staan al deze punten bij u als ouder ook hoog op het lijstje, schrijf uw kind(eren) dan in bij onze locatie voor de KDV-groep “De Zeepaardjes” of neem contact met ons op. Wij geven graag meer informatie tijdens een telefoongesprek of tijdens een rondleiding. U bent altijd welkom, neem gerust uw kind(eren) mee om zo de beste eerste indruk te krijgen.

Dagprogramma

KDV De Zeepaardjes 7