Road2School

VSO in Den Haag

VSO Den Haag 2

VSO in Den Haag gezocht, waar de groepen klein zijn? We begrijpen dat u niets liever wilt dan dat er veel tijd en aandacht voor uw kind is. Doordat de groepen bij onze VSO bewust klein zijn, voelt ieder uniek kind zich veilig en geliefd. De pedagogisch medewerkers die werkzaam zijn op de voorschoolse opvang zijn goed opgeleid en worden goed begeleid. Ieder kind is welkom. Benieuw de naar de mogelijkheden, of bent u benieuwd of er nog plek is voor uw kind bij Road2School? Neem gerust contact op voor meer informatie.

Uw kind of kinderen inschrijven? Dit kan direct aan de hand van onderstaande knop. We vertellen tijdens een rondleiding graag meer over de mogelijkheden.

De voordelen van onze VSO in Den Haag

Waarom uw kind aanmelden bij voorschoolse opvang in Den Haag? De voordelen van onze BSO op een rij:

Ieder kind is uniek en belangrijk
Elk kind krijgt de juiste aandacht en veiligheid
Kleine groepen
Geschoolde pedagogische medewerkers
Kinderen leren voorschoolse vaardigheden;
Langdurig verblijf mogelijk

Kleinschalige VSO in Den Haag

Niets is prettiger dan rustig de dag starten, voordat de schooldag begint. In een huiselijke omgeving, waar ruimte en tijd is voor ieder kind. Ieder kind is welkom bij ons. In de tijd die we hebben doen we verschillende activiteiten, geheel naar de keuze van uw kind. Denk hierbij niet alleen aan het bakken van koekjes, maar ook aan sporten, knutselen en zingen. De activiteiten sluiten aan bij de leeftijden van de kinderen en aan het thema.

Naar school brengen

We kunnen ons voorstellen dat u misschien geen tijd heeft om uw kind of kinderen naar school te brengen. Misschien draait u onregelmatige diensten, of moet u al werken voordat de school van uw kind in Den Haag überhaupt geopend is.  Wat het fijne is aan onze voorschoolse opvang, is dat wij uw kind ook naar school brengen. Onze pedagogisch medewerkers brengen uw kind met de auto naar school. Wanneer de schooldag voorbij is, halen wij uw kind indien gewenst weer op van school.

Aandacht en uitdaging

Elk kind heeft behoefte aan geborgenheid, aandacht en uitdaging om zich optimaal te kunnen ontwikkelen. Ons toegewijde team zorgt voor de juiste begeleiding en houdt rekening met het individuele niveau van uw kind. We stimuleren op een positieve manier het spelen en de zelfredzaamheid van kinderen, omdat deze vaardigheden van groot belang zijn.

VSO Den Haag 3

Beloningsysteem

VSO Den Haag 2

Een positieve benadering is ten alle tijde het uitgangspunt. Hierdoor voelen de kinderen zich veilig en wordt hun ontwikkeling gestimuleerd. We werken met een beloningssysteem, waardoor de kinderen worden aangemoedigd om vriendelijk en respectvol met elkaar om te gaan. Wanneer uw kind eventueel naar de BSO gaat, krijgt hij of zij een zelf versierd potje. Op deze manier kan hij of zij een kraal verdienen na het geven of krijgen van een compliment, een ander helpt of iets goed doet.

Groeps/schoolreisje

Voorlezen

Spelletjes

Tekenen

Knutselen

Plan een rondleiding of neem contact op

Heeft u interesse in onze voorschoolse opvang in Den Haag, of de crèche? Schrijf dan uw kind in of neem contact met ons op voor een rondleiding. U kunt uw kind inschrijven via het aanmeldingsformulier op onze website.

Wilt u graag de VSO in Den Haag met eigen ogen bekijken? U bent van harte welkom voor een rondleiding. Vul het onderstaande formulier in voor een rondleiding of bel ons op 070 737 08 17. Tijdens uw bezoek is er uiteraard voldoende gelegenheid om vragen te stellen. We kijken uit naar uw komst!

Galerij

Bekijk onze foto's

Huiswerkbegeleiding

VSO Den Haag 2

Uw kind krijgt de gelegenheid om het huiswerk te maken of te leren. Daarnaast zullen de pedagogisch medewerkers uw kind helpen bij het huiswerk (mochten er vragen zijn, of overhoord moeten worden).

VSO Den Haag 11
Wat is Voortgezet Speciaal Onderwijs (VSO) en waarom zou ik dit overwegen in Den Haag?

Voortgezet Speciaal Onderwijs (VSO) in Den Haag is afgestemd op leerlingen met speciale onderwijsbehoeften. Het biedt aangepast onderwijs om tegemoet te komen aan individuele leerstijlen, waarbij de nadruk ligt op persoonlijke ontwikkeling en toekomstige zelfstandigheid.

Welke typen onderwijsprogramma's biedt VSO in Den Haag aan?

VSO in Den Haag biedt diverse onderwijsprogramma’s, waaronder praktijkgericht onderwijs, arbeidsgerichte programma’s en programma’s voor vervolgonderwijs. Hierdoor kunnen leerlingen zich optimaal voorbereiden op hun toekomstige traject.

Hoe kan ik mijn kind inschrijven voor VSO in Den Haag?

Voor inschrijving in VSO in Den Haag neemt u contact op met de school van uw keuze. Vaak is een intakegesprek nodig om de onderwijsbehoeften van uw kind te bespreken en te bepalen welk programma het beste aansluit.

Zijn er ondersteuningsmogelijkheden voor ouders en leerlingen in het VSO in Den Haag?

Ja, VSO-scholen in Den Haag bieden ondersteuning aan ouders en leerlingen. Dit kan variëren van individuele begeleiding tot informatiebijeenkomsten om ouders te helpen bij het begrijpen en ondersteunen van het leerproces van hun kinderen.

Vacatures